Zajmujemy się profesjonalnym drukowaniem wizytówek. Wykorzystywane do tego celu maszyny firmy XEROX zapewniają bardzo wysoką rozdzielczość i bardzo dobrą jakość druku. Wykonane za pomocą druku cyfrowego wizytówki przycinamy elektryczną gilotyną, która pozostawia równe i gładkie brzegi, a także laminujemy laminarką przemysłową. Nowoczesna technologia to szybki czas realizacji i niski koszt wykonania, nawet przy bardzo niskim nakładzie. Każdemu klientowi przedstawiamy wydruk próbny, który jest idealnym odzwierciedleniem całego nakładu.
W razie potrzeb, komputerowe sterowanie procesem umożliwia korygowanie drukowanej grafiki. Dzięki temu można poprawiać pewne detale, tworzyć małe partie wizytówek różniące się informacjami.
Bardzo istotnym elementem wpływającym na efekt finalny jest dobre przygotowanie treści, która znajdzie się na wizytówce. Musi być bardzo dobra merytorycznie i graficznie. Trzeba pamiętać o tym, że zawartość pliku cyfrowego, która będzie przenoszona na papier, musi mieć bardzo dobrą jakość - wysoką rozdzielczość i dobrze dobrane kolory. To wbrew pozorom bardzo trudny proces i warto zlecić to grafikowi, dzięki czemu można zaoszczędzić czas i nerwy. Jeśli jednak chce się samodzielnie wykonać taką wizytówkę, warto poznać najistotniejsze informacje.
biuro@reklamika.pl
Wizytówki mają ściśle określone wymiary. Ograniczają je rozmiary wizytowników, w których przechowuje się tego typu rzeczy. Parametrami idealnymi są wymiary 90x50 mm.
Inną techniczną rzeczą na etapie projektu jest ustalenie marginesów. Zbyt mały odstęp od brzegów może spowodować ucięcie istotnych informacji. Należy wymiar ten ustalić z drukarnią lub przyjąć wystarczający do tego typu rzeczy margines 5 mm.
Dobra wizytówka posiada odpowiednią treść. Aby spełniała swoją rolę musi zawierać imię i nazwisko właściciela wizytówki, nazwę firmy i jej logo, zajmowane stanowisko oraz dane kontaktowe. Czasem klienci chcą przekazać więcej informacji i wykorzystują powierzchnię z drugiej strony wizytówki. Można tam zawrzeć wiadomości o profilu firmy, oferowanych usługach lub mapkę dojazdu do firmy na terenie Białegostoku.
Wizytówka nie powinna generować chaosu. Kompozycja musi być ładna, czytelna i przejrzysta. Należy pamiętać, że jest to element budowania marki, który ma generować pozytywne emocje i zachęcać do kontaktu. Tutaj ma znaczenie wybór czcionki i kolorów. Czcionka musi być dobrze dopasowana do loga firmy. Niewskazane jest używanie wielu kolorów i ozdobników.
Dobrym posunięciem jest oryginalność. Wizytówki są rozmieszczone w poziomie, ale nie jest powiedziane, że nie można ich zrobić pionowo. Zapewne dobrze wykonane i wykorzystujące potencjał wynikający z takiej formy, mogą zapaść w pamięć wyróżniając się na tle innych. To samo dotyczy rozmieszczenia konkretnych elementów na powierzchni. Trzeba zdecydować, które z nich będą dominujące, które mają pierwsze zwracać uwagę. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na umieszczane grafiki i zdjęcia, bo chociaż wydaje nam się, że nie mają znaczenia, to jednak najbardziej przyciągają wzrok.